Η Γαλλική Επανάσταση επιτίθεται στην Αμερικανική Επανάσταση

Date: 12/03/2021 Time: 11:07

Του Wesley J. Smith

«Αυτό είναι τρελό!» Αυτές τις μέρες, πόσο συχνά λέμε αυτές τις λέξεις; Η πορεία αυτών των γεγονότων μπορεί να συνεχιστεί για πολύ.

Ο Dr. Seuss ξαφνικά έγινε persona non grata, με έξι από τα βιβλία του να αφαιρούνται από εκδοτήρια επειδή είναι «ρατσιστικά» και «έχουν μίσος». Αυτό είναι τρελό!

Η συγγραφέας του Χάρρυ Πόττερ, Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, έγινε μια ευρέως μισητή προσωπικότητα επειδή ισχυρίζεται ότι τα αγόρια γεννιούνται αρσενικά, και τα κορίτσια, θηλυκά; Αυτό είναι τρελό!

Αγάλματα του Αβραάμ Λίνκολν καταστρέφονται και σχολεία που τιμούσαν το όνομα του Μεγάλου Απελευθερωτή [των μαύρων] μετονομάζονται στο όνομα μιας πάλης κατά του ρατσισμού. Αυτό είναι τρελό!

«Αφυπνισμένοι» εκπαιδευτικοί κατακρίνουν την διδασκαλία μαθηματικών εστιαζόμενοι στην «σωστή απάντηση» ως μια έκφραση λευκού προνομίου και πατριαρχίας. Ξαφνικά, τα μαθηματικά έχουν σχέση με την κοινωνική δικαιοσύνη. Αυτό είναι τρελό!

Όχι. Πραγματικά, δεν είναι. Η «ακύρωση», όπως ονομάζεται, είναι μια ψυχρά υπολογισμένη στρατηγική που εφαρμόζεται κακόβουλα με πρόγραμμα. Ο στόχος δεν είναι να πείσει. Η κοινωνική απομόνωση, η διαγραφή από τις ψηφιακές πλατφόρμες ενημέρωσης, και η καταστροφή αξιοσέβαστων παραδόσεων δεν προσπαθούν να αναμορφώσουν ιδρύματα ή να προωθήσουν κοινωνική πρόοδο. Αντ’ αυτών, ο στόχος είναι να καταστρέψουν κάθε παραδοσιακό θρησκευτικό, κοινωνικό, και πολιτικό θεσμό που κρίνεται ένοχος επειδή συνέβαλε στην δημιουργία του Δυτικού πολιτισμού, και έτσι να κατευθυνθούν προς το εκ νέου χτίσιμο της κοινωνίας στην εικόνα της «Αφύπνισης».

Επιτρέψτε μου να το θέσω απλούστερα: Η Γαλλική Επανάσταση επιτίθεται στην Αμερικανική Επανάσταση.

Η Γαλλική Επανάσταση; Τα έχω χάσει;

Δεν νομίζω. Σίγουρα, οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Οι Αντίφα και οι συμμαχικοί εταιρικοί «αφυπνισμένοι» δεν επιτίθονται σε έναν βασιλιά που ζει με μεγαλείο ενώ οι απλοί άνθρωποι πεινάνε. Και σίγουρα, δεν έχουν εγκατασταθεί γκιλοτίνες στις πλατείες για να κόβουν κεφάλια. Λοιπόν, τουλάχιστον όχι κυριολεκτικά.

Αλλά πιστεύω πως είμαστε εν μέσω μιας κοινωνικής αναταραχής ακριβώς στον ίδιο βαθμό ακραίας και δυνητικά καταστροφικής όπως εκείνη που κατέσχισε την Γαλλία στα τέλη του 18ου αιώνα, μια επανάσταση που στοχεύει να κατεδαφίσει τον παραδοσιακό Αμερικανισμό τόσο ολοκληρωτικά όσο η πρώτη έκδοση έκανε στην Γαλλική μοναρχία.

Η Γαλλική Επανάσταση δεν είναι απλώς ένα ιστορικό συμβάν. Μπορούμε επίσης να την δούμε ως μια μεταφορά που περιγράφει έναν ιδιαιτέρως καταστροφικό ουτοπικό φανατισμό. Παρομοίως, η Αμερικανική Επανάσταση μπορεί να σχετιστεί με περισσότερα από τα συμβάντα που κορυφώθηκαν στην ίδρυση των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά επίσης, μπορεί να σχετιστεί και με την έννοια της ενσάρκωσης ενός συστήματος αξιών ευνομούμενης ελευθερίας και ατομικής ανεξαρτησίας. Οι αξίες των δύο αναταραχών – τόσο ιστορικά όσο και ως μεταφορές – δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο αντιθετικές.

Αντιλαμβανόμενοι ότι η νεο-Γαλλική και η Αμερικανική Επανάσταση δεν είναι το ίδιο πράγμα αλλά στον πραγματικό κόσμο μπορεί να μοιράζονται χαρακτηριστικά, μπορούμε να κάνουμε τις ακόλουθες γενικές παρατηρήσεις:

  • Η Γαλλική Επανάσταση είναι ουτοπική και πιστεύει στo ότι η κοινωνία έχει την δυνατότητα να γίνει τέλεια μέσω μιας ισχυρής κεντρικής δομής εξουσίας. Η Αμερικανική Επανάσταση είναι, παραδόξως, συντηρητική. Το επίκεντρο της εξουσίας της είναι το ελεύθερο άτομο.
  • Η Γαλλική Επανάσταση εστιάζεται στην άφεση του εαυτού σε επιθυμίες· η Αμερικανική, στην αυτοσυγκράτηση.
  • Η Γαλλική Επανάσταση είναι απολυταρχική. Χρησιμοποιεί θεσμική εξουσία για να εξαναγκάσει συμμόρφωση στις αξίες της επανάστασης. Στην σημερινή διάλεκτο, ο στόχος είναι η ισότητα, που σημαίνει ισότητα αποτελεσμάτων. Η Αμερικανική Επανάσταση υπερασπίζεται την ισότητα ευκαιριών, δημιουργώντας ένα σύστημα στο οποίο οι άνθρωποι έχουν την ικανότητα να πάνε τόσο μακριά όσο το ταλέντο και ο χαρακτήρας τους το επιτρέπουν χωρίς να περιορίζονται από το χρώμα δέρματος, φύλο, ή όποια άλλη κατηγοριοποίηση.
  • Η Γαλλική Επανάσταση ανέχεται μόνο τον εγκεκριμένο λόγο. Επιβάλει ένα αποδεκτό λεξιλόγιο. Η Αμερικανική Επανάσταση καταλαβαίνει ότι λογικοί άνθρωποι μπορεί να διαφέρουν. Η απάντηση στον κακό λόγο δεν είναι η τιμωρία αλλά η αντίκρουσή του με καλύτερο λόγο.
  • Η Γαλλική Επανάσταση απεχθάνεται την παραδοσιακή θρησκεία – ειδικά τον ορθόδοξο Χριστιανισμό – και προσπαθεί να καθιερώσει μια υποχρεωτική κοσμικότητα στην δημόσια σφαίρα στην οποία όλοι πρέπει να υπακούν. (Για παράδειγμα, ο Νόμος Ισότητας θα επέβαλε την τρανστζέντερ ιδεολογία σε όλη την κοινωνία, και θα περιελάμβανε τον εξαναγκασμό των γυναικείων αθλημάτων να δέχονται βιολογικούς άντρες να συναγωνίζονται.) Η Αμερικανική Επανάσταση προστατεύει την ελεύθερη άσκηση της θρησκείας – δηλαδή, το δικαίωμα να ζεις σύμφωνα με τους κανόνες της πίστης σου – ως θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα. (Συνεπώς, οι θρησκευτικοί ειρηνιστές μπορούν να αποφύγουν την στρατιωτική θητεία, ακόμα και σε καιρό πολέμου.)
  • Η Γαλλική Επανάσταση νιώθει – δηλαδή, τα επιχειρήματά της βασίζονται κυρίως στον υπερσυναισθηματισμό. Τα μεγάλα ισχυρά εργαλεία της είναι ηθικός πανικός και ένας ερεθισμένος όχλος που διαλύει τα πάντα μπροστά του. Καμία διαφωνία δεν επιτρέπεται. Η Αμερικανική Επανάσταση σκέφτεται. Η πιο αποτελεσματική στρατηγική της είναι ο ελεύθερος και ανοιχτός διάλογος όπως εφαρμόζεται στις καθιερωμένες ηθικές και νομικές αρχές, με τις οποίες οι άνθρωποι επιτρέπεται να διαφωνούν.
  • Η Γαλλική Επανάσταση πιστεύει σε «επιθυμητά δικαιώματα» που εξασφαλίζονται από μια πανίσχυρη κυβέρνηση – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες εξαναγκάζονται να συμμορφωθούν. Η Αμερικανική Επανάσταση αντιλαμβάνεται τα δικαιώματα ως πηγάζοντα από τον Θεό ή ως εγγενή στην ανθρώπινη φύση. Συνεπώς, η κυβέρνηση δεν εγκαθιδρύεται για να εξασφαλίζει ευτυχία αλλά για να διατηρεί μια ανοιχτή και ελεύθερη κοινωνία προς αναζήτησή της.

Η Βίβλος λέει ότι καταλαβαίνεις κάποιον από τους καρπούς του. Πιστεύω ότι αυτό ισχύει επίσης και για φιλοσοφικά συστήματα.

Οι ιστορικοί καρποί της Γαλλικής Επανάστασης ήταν ο δεσποτισμός, θάνατος, και καταστροφή – στην Εξουσία του Τρόμου στην Γαλλία, στην επανάσταση των Μπολσεβίκων στην Ρωσία, και στην καταστροφική Πολιτιστική Επανάσταση στην Κίνα, όλες εκ των οποίων είχαν μέσα τους τις αξίες και φανατισμό της Γαλλικής Επανάστασης.

Οι καρποί της Αμερικανικής Επανάστασης ήταν αυξανόμενα επίπεδα προσωπικής ελευθερίας στην Δύση πρωτάκουστα στην ανθρώπινη ιστορία, και η δημιουργία της πιο ευημερούσας κοινωνίας στην γη. Για αυτόν τον λόγο ταλαιπωρημένοι άνθρωποι του κόσμου διακινδυνεύουν την ζωή τους για να έρθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πιστεύουν στο Αμερικανικό Όνειρο.

Θα χρειαστεί χρόνος για να καταλαγιάσουν τα πάθη που τροφοδοτούν την Γαλλική Επανάστασή μας. Αλλά αν παραμείνουμε αποφασισμένοι και ακλόνητοι, αν αντισταθούμε και δεν ενδώσουμε στον εκφοβισμό των Ιακωβίνων, αυτή η μέρα θα έρθει. Όπως λέει το παλιό ρητό, η Επανάσταση πάντα τρώει τους δικούς της.

Αλλά φοβάμαι ότι η κατάσταση πρόκειται να επιδεινωθεί πριν γίνει καλύτερη. Σήμερα, ο Dr. Suess έχει ακυρωθεί. Αύριο θα μπορούσε να είναι ο κ. Ρότζερς – ήταν, εν τέλει, ένας λευκός, άρρην, Χριστιανός πάστορας που απεικονίστηκε ως κάποιος που ζει σε μια προνομιούχο γειτονιά προαστίων και μιλούσε στο παιδικό κοινό του με τους καταπιεστικούς δυαδικούς όρους: «αγόρια και κορίτσια». Πάρτε του το κεφάλι!

Ο Γουέσλυ Τζ. Σμιθ είναι πρόεδρος του Κέντρου Ανθρώπινης Αριστείας του Ινστιτούτου Discovery.

Πηγή: theepochtimes.gr

Το The Flag Report, δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το The Flag Report, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Follow us on Twitter
Join our Facebook page